DE'LONGHI LANSERER NUTRIBULLET

Nutribullet Pro kommer til høsten i flere farger. Pris: 1.500,- Foto: De'Longhi

– Vi er glade for å endelig lansere Nutribullet i Norge, sier merkevaresjef Marie Andersson i De'Longhi Scandinavia.

Publisert

– Nutribullet har et bredt utvalg av blendere med én fellesnevner: Det skal være enkelt. Fra brukervennlighet til utvinning av næringsstoffer, skal produktene våre forenkle en hektisk hverdag. En enkel måte å tilberede næringsrike måltider og snacks både i og utenfor hjemmet, sier Marie Andersson i en pressemelding.

Nutribullet ble grunnlagt i 2003 i Los Angeles, og har ifølge Andersson siden vokst til et velkjent merke over hele verden. I 2020 kjøpte De'Longhi-gruppen Capital Holdings, med varemerkene Nutribullet og Magic Bullet.

Nå er vi glade for at vi i De'Longhi Scandinavia selv vil representere merket

– Nutribullet er tidligere solgt i Norden via en distributør, men nå er vi glade for at vi i De'Longhi Scandinavia selv vil representere merket, med økt markedskraft og fokus på varemerket og nye produktinnovasjoner, sier Andersson til fagbladet Elektronikkbransjen.

Hun sier Nutribullets personlige blendere er en perfekt partner på kjøkkenet, for dem som ønsker en frisk og sunn livsstil i en hektisk hverdag, og at produktene har moderne design, unik teknologi og kraftig ytelse.

 

Marie Andersson er merkevaresjef for Nutribullet i De'Longhi Scandinavia, som blant annet også har Kenwood i sortimentet. Foto: Stian Sønsteng

Morsomt og enkelt

– Gjennom minimalistisk design, solide komponenter og beholdere tilpasset en aktiv livsstil, har Nutribullet som mål å gjøre det morsomt og enkelt for brukere å innlemme frukt og grønnsaker i hverdagen. Selskapets blendere har samlet tiltrukket seg over 70 millioner brukere over hele verden, heter det i pressemeldingen.

Ifølge De'Longhi er Nutribullet den bestselgende personlige blenderen globalt, som skal gjøre det enkelt å lage næringsrike smoothies, juice, salsa og andre sunne retter. Produktene skal ha et kompakt design uten overflødige knapper og innstillinger. Både blendere og tilbehør skal være enkelt å rengjøre, og de tar liten plass på kjøkkenet.

Nutribullet Ultra har en motor på 1200 watt og skal være deres mest stillegående. Pris: 1.800,- Foto: De'Longhi

– Ved hjelp av den unike knivbladteknologien presses innholdet oppover i blenderen for så å snurre ned mot de sylskarpe bladene, slik at det er mulig å både tilberede for eksempel glatte smoothies og knuse is. Kombinasjonen av Nutribullets kraft, unike bladdesign og sykloniske effekt, trekker ut alle næringsstoffer fra ingredienser som frukt, grønnsaker, nøtter, frø og annen plantebasert mat, heter det i pressemeldingen.

Nutribullet Pro har en motor på 900 watt. Pris: 1.500,- Foto: De'Longhi

Sortimentet består blant annet av disse tre modellene:

 

Nutribullet Ultra

Dette skal være Nutribullets mest stillegående personlige blender til nå, der motoren på 1200 watt skal gi økt effekt. Grensesnittet skal være intuitivt, med bakbelyst betjening og alternativer for å blende samt pulsinnstilling. Skruebladet skal være forbedret, slik at en smoothie kan tilberedes på 30 sekunder. Kommer i fargen mørk grå, til 1.800 kroner.

 

Nutribullet Pro

Er ifølge pressemeldingen en kompakt og optimal personlig blender, med et effektiv og intuitivt design der det bare er å trykke, vri og mikse. Tilberedningstiden for en smoothie er under 60 sekunder, med motoren på 900 watt. Kommer i fargene hvit, sort og champagne, til høsten lanseres flere farger, til 1.500 kroner.

Nutribullet Portable lades med USB-C. Pris: 600,- Foto: De'Longhi

 

Nutribullet Portable

Trådløs personlig blender som lades med USB-C, utviklet for helsebevisste folk på farten. Blenderen er lett og kompakt, med håndtak som skal gjøre det lett å ta den med seg. Batteriet er fulladet på tre timer, og dette skal holde til opptil 20 mikserunder. Tilgjengelig i fargene hvit og blå, til høsten lanseres flere farger, til 600 kroner.

Nutribullet Pro. Foto: De'Longhi
Powered by Labrador CMS