-
ELKJØP SATSER PÅ PC-BYGGING
– Med Build gjør vi PC-bygging enklere og tilgjengelig for alle, sier Fredrik Melin, kategoridirektør for data og gaming i Elkjøp Nordic.
-
XPLORA OG DORO STYRKET AV OPPKJØP
– Etter Xploras bud på Doro har begge selskaper vist en fin vekst. Ved årsskiftet nådde Xplora en verdi på 1,4 milliarder og Doro 800 millioner.
-
MIDEA SATSER STERKT I NORDEN
– Midea er allerede en kjent og ledende leverandør i Norden, som privat merkevare og OEM-produsent. Nå kommer de også med eget merkenavn.
-
SHARP BLIR STØRRE PÅ SKJERM
– En helt ny serie TVer med skjermstørrelse opp til 98 tommer er på gang, sier nordisk salgsdirektør Mac Berggren i Sharp.
-
TCL MED KUNST-TV
– Vi viderefører vårt livsstilskonsept, og kommer med en ny serie TVer som også viser malerier perfekt, sier Sebastian Skarp i TCL.
-
EN BOBLE MED LYD
– Sonos Arc Ultra er vårt første produkt med Sound Motion-teknologien, som gir større lyd fra mindre produkter, og det er mer i vente!
-
FEIRER 25 ÅR MED EGEN REGA-SPILLER
– Det var helt naturlig å spørre Rega om de ville lage en spesialmodell i forbindelse med 25 års-jubileet vårt, sier Simen Bjerkestrand i Big Dipper.
-
NETONNETS STØRSTE ÅPNET I BERGEN
Torsdag åpnet NetOnNet sin største butikk i Norge. – Vi ser vi frem til å øke konkurransen her i Bergen, sier norgessjef Marianne Lånkan i NetOnNet.
-
SLUSH OG KAFFE FRA SHARKNINJA
– Med Ninja Slushi kan du lage slush hjemme. Maskinen fylles med sukkerholdig drikke, så har du slush på 20 minutter, sier Anders Austad.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted