TCL-UTSTILLING HOS ELKJØP

Det nye butikkonseptet rulles ut hos Elkjøp i november. Foto: TCL

TCL ruller i november ut en egen TV-utstilling i nordiske Elkjøp-butikker. – Dette er en viktig del av vår merkevarestrategi, sier Sebastian Skarp.

Publisert

Den nordiske interessen for interiørdesign er stor

Han er nordisk markedssjef for detaljhandelen i TCL Electronics Europe, og sier i en pressemelding at mange kunder ønsker seg en TV som er mer enn en teknologisk dings.

– TCL NXTFrame TV fungerer også som et kunstverk, og smelter inn i interiøret. Å vise frem vår nye TV i butikkene er et naturlig steg for å nå ut til flere med vår visjon om livsstils-TVer, sier Skarp.

 

Interiørinteresse

Sebastian Skarp i TCL. Foto: Jan Røsholm

I pressemeldingen vises det til at dette er TCLs største utstillingsinitiativ overfor den nordiske detaljhandelen, og at TCL med dette ønsker å skape en tydelig synlighet i butikkene. Utstillingene vil vise TCL NXTFrame TVs veggmonterte og gulvstående designalternativer, og målet er ifølge Skarp å gi inspirasjon til hvordan TVen kan integreres i hjemmemiljøet.

– Den nordiske interessen for interiørdesign er stor, og TCL NXTFrame TV møter denne ved å kombinere avansert teknologi og estetisk tiltalende design, med muligheten til å vise digital kunst og bilder på skjermen når, heter det. Også andre TCL-modeller vil vises.

Artikkelen er tidligere publisert i papirutgaven av fagbladet Elektronikkbransjen nr. 6/2024, som ble distribuert uke 48. Her kan du lese artikkelen og bla gjennom digitalutgaven av bladet. Du kan lese alle utgaver av bladet digitalt, fra og med nr. 1/1937, på elektronikkbransjen.no/historiskarkiv.
Powered by Labrador CMS