FRA SWAP TIL SPLITT

Ric Brown. Foto: Telenor

– Mobiler blir stadig dyrere og kundene har dem lengre, og vi i Telenor ønsker å tilby et mobilprogram som møter kundens behov, sier Ric Brown.

Publisert

Han er leder for privatmarkedet i Telenor, og sier deres nye produkt Splitt er en smartere vei til ny mobil, med rentefri nedbetaling.

Splitt møter nye og endrede kundebehov

– Når vi sier rentefritt, mener vi rentefritt. Det er ingen renter, gebyrer eller etableringskostnader. Du betaler akkurat det samme over 24 eller 36 måneder som du ville betalt om du kjøpte mobil til fullpris. Se på det som et kostnadsfritt lån, sier Brown i en pressemelding.

Nedbetalingsløsningen gjelder mobiltelefoner, og kunden kan velge å betale null eller valgfritt beløp i kjøpsøyeblikket. Man kan også bytte inn en gammel mobil, noe som skal gi lavere månedspris for den nye mobilen, samtidig som den gamle blir gjenbrukt.

 

Telenor tilbyr et nytt produkt for mobilkjøp. Foto: Telenor

Plussforsikring

– Ved å velge Plussforsikring får du reparert mobilen eller erstatningsmobil ved skade, tap eller tyveri. Samtidig er du sikret høyest mulig innbytteverdi når du bruker forsikring ved innbytte, sier Brown i pressemeldingen.

Splitt-produktet gjelder Telenor-kunder, og erstatter Swap, som selskapet lanserte i 2016. Ifølge Telenor har Swap vært en suksess i markedet, men tiden har løpt fra programmet:

– Splitt møter nye og endrede kundebehov og vi mener nå at vi kommer med markedets beste program for kjøp av mobiltelefoner. Høye priser, men også høyere kvalitet, gjør at folk beholder mobiltelefonene sine lengre, og Splitt støtter opp under denne utviklingen, sier Brown i pressemeldingen.

Eksisterende Swap-kunder kan velge mellom ulike alternativ, blant annet å fortsette å betale ned på Swap-avtalen til den er løpt ut, eller å bytte inn telefonen og inngå ny Splitt-avtale med ny mobil.

Powered by Labrador CMS