-
NÅ KOMMER AURACAST
– Det er ikke før man selv får høre og oppleve konseptet, at man begynner å forstå hvordan Auracast kan brukes, sier Dave Hollander.
-
FEIRER 20 ÅR MED VINSKAP
– Gjennom 20 år har vi bygd opp Temptech som spesialist på vinskap, og dette vil fortsatt være det viktigste merket for oss i Norden.
-
NY OG KOMPAKT KJØKKENSERIE
Kenwood lanserer kolleksjonen Kenwood Go, designet for å spare tid, krefter og benkeplass, med kjøkkenmaskin, elvisp og foodprosessor.
-
ELESCO SAMLET 197 FAGFOLK
– Hovedmålene med samlingen er læring, kompetansedeling samt å lage en møteplass, sier styreleder Christoffer Hamer i Elesco Norge.
-
BRANSJEFORENINGEN PÅ ELESCO-SAMLING
– Vi setter stor pris på å bli invitert med på kjedesamlinger i bransjen, sier administrerende direktør Jan Røsholm i Stiftelsen Elektronikkbransjen.
-
TCL MED ELKJØP PÅ SPILLEXPO
– Vi er glade for å være en del av Spillexpo, med mulighet til å styrke merkevaren vår i det engasjerte spillmiljøet, sier Sebastian Skarp i TCL.
-
SKUTA SNUDD I JUBILEUMSÅRET
– Vi har snudd skuta, lekkasjene er tettet, og vil på sikt arbeide for en reetablering i de største byene, sier Soundgarden-sjef Roar Olafsen.
-
SMARTLYD SOM SMELTER INN
– Music Frame er et fullspekket produkt, som skiller seg ut med en helt ny interiøropplevelse for en høyttaler, sier Knut-Eirik Bruvold-Rørnes.
-
MER HELSE OG VELVÆRE MED BEURER
– Helse og velvære er to globale megatrender, og her kommer Beurer inn med stadig nye innovasjoner, sier Niklas Andersson i Wellectronics.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted