TELEKIOSKEN SATSER SMÅTT

Telekiosken retter fokus mot småbedriftssegmentet, der de mener mange ubevisst opptrer som privatkunder.

Publisert Sist oppdatert

– Dagens mobiltelefoner og -tjenester kan gi småbedrifter lønnsomhets- og produktivitetsfordeler, men mange går glipp av mulighetene og betaler dessuten for mye. Bedriftsabonnement er tilpasset nettopp bedrifters ringemønster, sier kjedeleder Tor Ole Karlsen i Telekiosken i en pressemelding.

Her heter det at svært mange småbedrifter kjøper abonnement og produkter tilpasset privatbruk. Telekiosken henvender seg mot privatmarkedet, men opplever at stadig flere kunder tilhører småbedriftssegmentet med én til ti ansatte.

Service fra Telenor

Vi har butikker over hele landet som er åpne flere timer etter at den typiske bedriftsforhandleren er gått hjem for dagen

Nå lanserer kjeden «Liten bedrift», hvor bedriftskunder med 1 til 10 ansatte vil bli tilbudt ringeplaner, bundles og servicetjenester som best mulig skal passe deres bruk. Tjenesten "Mobilhjelp liten bedrift" innebærer at kunder kan få bistand med eksempelvis overføring av innhold fra gammel til ny telefon, innstillinger og oppsett av epost og oppgraderinger, i tillegg til en 24/7 servicetjeneste fra Telenor.

– Vi har butikker over hele landet som er åpne flere timer etter at den typiske bedriftsforhandleren er gått hjem for dagen. Det håper og tror vi småbedriftene vil sette pris på, sier Karlsen i pressemeldingen.

Han har stor tro på å ta en solid posisjon i bedriftsmarkedet. Telekiosken har nærmere 90 små utsalgssteder på kjøpesentre, og har i over 15 år solgt telefoner, abonnement og tilhørende tjenester over disk.

Telekiosken er en del av Kjedehuset, som eies blant annet av Telenor.

Powered by Labrador CMS