-
XPLORAS DORO-OPPKJØP I BOKS
Etter at 93,33 prosent aksjonærene i Doro AB i går hadde takket ja til budet fra Xplora Technologies AS, gjennomføres oppkjøpet.
-
WITT TAR OVER OUTDOORCHEF
Witt Denmark A/S tar fra årsskiftet over distribusjonen av Outdoorchef-produkter i Danmark, Norge, Sverige og Finland samt Storbritannia.
-
FAGLIG PÅFYLL FOR VERKSTEDENE
– Hvitevaredagene er en arena for verkstedene. Her møter de leverandørene og hverandre, for påfyll av faglig kompetanse.
-
TCL-UTSTILLING HOS ELKJØP
TCL ruller i november ut en egen TV-utstilling i nordiske Elkjøp-butikker. – Dette er en viktig del av vår merkevarestrategi, sier Sebastian Skarp.
-
ELKJØP SATSER PÅ PC-BYGGING
– Med Build gjør vi PC-bygging enklere og tilgjengelig for alle, sier Fredrik Melin, kategoridirektør for data og gaming i Elkjøp Nordic.
-
XPLORA OG DORO STYRKET AV OPPKJØP
– Etter Xploras bud på Doro har begge selskaper vist en fin vekst. Ved årsskiftet nådde Xplora en verdi på 1,4 milliarder og Doro 800 millioner.
-
MIDEA SATSER STERKT I NORDEN
– Midea er allerede en kjent og ledende leverandør i Norden, som privat merkevare og OEM-produsent. Nå kommer de også med eget merkenavn.
-
SHARP BLIR STØRRE PÅ SKJERM
– En helt ny serie TVer med skjermstørrelse opp til 98 tommer er på gang, sier nordisk salgsdirektør Mac Berggren i Sharp.
-
TCL MED KUNST-TV
– Vi viderefører vårt livsstilskonsept, og kommer med en ny serie TVer som også viser malerier perfekt, sier Sebastian Skarp i TCL.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted