Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted
League of Legends
Pressemelding fra AOC 19. juli 2012:
Denne produktnyheten er en direkte gjengivelse av en pressemelding fagbladet Elektronikkbransjen har mottatt, og er ikke redaksjonelt behandlet.
League of Legends:
AOC utvider sin sponsorvirksomhet i spillsegmentet
Skjermspesialisten AOC utvider sine sponsoraktiviteter i spillsektoren ytterligere. Flerspillerklassikeren League of Legends <http://euw.leagueoflegends.com/> har en tilhengerskare på hele 30 millioner, og når de beste derfra skal delta i netturneringen The Siege, er AOC på plass og støtter den eksklusive direktesendingen fra in2LOL studios <http://www.in2lol.com/en/start> i Berlin. 16 team skal konkurrere på livet løs med sverd og tryllestaver i åtte uker til ende, før vinneren kåres.
Ny turneringsmodus
Den nylig lanserte turneringsmodusen består innledningsvis av en gruppefase der 16 team konkurrerer i fire grupper. For å gå av med seieren må imidlertid teamene – som hovedsakelig består av europeiske spillere – komme seg helskinnet gjennom enda en gruppefase samt utkjempe en avgjørende knockout-runde.
Direktesending
Alle kampene blir dekket direkte via nettstreaming. I tillegg til å sponse turneringen i samarbeid med spillpartneren Razer, vil AOC også støtte den eksklusive direktesendingen fra in2LOL studios i Berlin. Produksjonsstudioet vil blant annet være utstyrt med to e2795Vh LED-skjermer i storformat. Denne Full HD-modellen har en skjermdiagonal på 69 cm (27") og har vunnet flere priser i Europa. AOC gir bort ytterligere tre e2795Vh-skjermer som premier i en konkurranse som vil gå parallelt med turneringen.