GJENINNFØRER ÅPENT KJØP

Power gir nå kundene igjen åpent kjøp i 60 dager, men åpner for å stoppe folk som misbruker ordningen.

Publisert

– I takt med gjenåpningen av samfunnet er vi glade for å «åpne opp» med gjeninnføring av, det vi mener er, Norges mest generøse kundegaranti: Åpent kjøp i hele 60 dager, sier administrerende direktør i Power Norge, Anders Nilsen, i en pressemelding.

Da spredningen av Covid 19 var ute av kontroll, var elektrokjeden nødt til å redusere kontakthyppigheten i butikkene. Et av tiltakene var at produkter som var testet hjemme ikke lengre kunne returneres i butikk utover de lovfestede reklamasjonsrettighetene.

– Da våre kundegarantier strekker seg mye lengre enn hva som er lovfestet, var dette et av tiltakene vi måtte iverksette. Nå som myndighetene gradvis åpner opp samfunnet igjen, er vi svært glade av å kunne gjeninnføre den populære og generøse kundegarantien, sier han.

Nilsen hevder Powers fornøydhetsgaranti er Norges mest generøse fordi den lar kundene prøve hjemme og returnere varene uten spørsmål, og uten krav om ubrutt forsegling.

For å forhindre at enkelte misbruker ordningen, sier Nilsen at den utvidede garantien kan fjernes overfor kunder som aktivt misbruker den.

– Alle kan være trygge på at eventuelle misbruk avdekkes, slik at ordningen kan fortsette for alle som trenger den i tilfelle ting ikke passer eller at varen ikke levde opp til forventningene, sier han.

Produkter som leveres i retur resettes, vaskes og kontrolleres og blir tilgjengelig for nye kunder til en enda lavere pris.

– I vårt outlet-utvalg finnes det derfor mange varer til en enda lavere pris enn prisrobotens laveste pris, sier Nilsen.

Outlet-varene selges med samme garantier som nye varer.

Powered by Labrador CMS