POSITIV RESPONS I MEDIA

– Kenwood og DeLonghi har et bredt sortiment, og vi har hatt en svært positiv respons i media.

Publisert Sist oppdatert

Det sier Linda Merete Handeland i Handeland Media Promotion, som i september har drevet PR-arbeid for Kenwood og DeLonghi i et års tid i Norge.

– Blader og aviser er stadig ute etter nyheter og bilder av spennende produkter som passer til ulike temaer, men også tips og idéer som for eksempel hvordan man kan bruke råvarer, hvordan man kan lage en god kopp kaffe, eller hvordan man kan lage enkle retter på en mer funksjonell måte, sier Handeland.

Hun karakteriserer samarbeidet med Kenwood og DeLonghi som spennende, morsomt og fargerikt. Vinje sier medieomtalen er viktig.

Én ting er å få dette ut gjennom tradisjonell markedsføring, men redaksjonell omtale betyr mye

– Vi har en rekke produkter med unike historier. Én ting er å få dette ut gjennom tradisjonell markedsføring, men redaksjonell omtale betyr mye. Det har vært en berikelse for oss å få Linda med på laget, sier Vinje.

– Har dere merket noe resultat av PR-arbeidet?

– Ja, det kommer et stort antall henvendelser fra både forbrukere og media som vil ha mer informasjon om våre produkter, sier Vinje.

Les også:

Vinje har strandet i Drøbak

Evergood og DeLonghi fortsetter samarbeidet

Powered by Labrador CMS