Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted
VIL BLI STØRST PÅ LIVSSTILSAUDIO
– Målet vårt er å bli verdens største selskap som tilbyr livsstilsprodukter for musikkelskere, og vi har en rekke varemerker i porteføljen.
Det sier administrerende direktør Wiebo Vaartjes i Gibson Innovations. Som fagbladet Elektronikkbransjen tidligere har skrevet, er dette det nye navnet på Woox Innovations, som opprinnelig var Lifestyle Entertainment-divisjonen i Royal Philips, etter at amerikanske Gibson Brands kjøpte selskapet.
– Vi har flere varemerker, og vi har valgt å fokusere på noen innen forbrukerelektronikk; Philips, Philips Fidelio, Gibson, Trainer, Onkyo og GoGear, sier Vaartjes under IFAs globale pressemøte på Malta.
Han trekker oss raskt gjennom merkeporteføljen til selskapet:
Trainer by Gibson er skapt og designet i samarbeid med verdens raskeste mann; Usain Bolt
– Philips leverer innovasjoner som betyr noe mer for kundene. Philips Fidelio fokuserer på produkter som skal være best i klassen, med ikonisk design og brukervennlighet. GoGear er et nytt varemerke som retter seg mot en spesiell målgruppe; unge og prisbevisste kunder. Trainer by Gibson er skapt og designet i samarbeid med verdens raskeste mann; Usain Bolt, og først ut er de trådløse hodetelefonene med en hodebøyle som kan vinkles ut ved behov. Onkyo er en del av Gibson Brands-gruppen, og vi vil distribuere blåtannhøyttalere og –hodetelefoner under deres varemerke. Gibson posisjonerer vi som et luksusmerke, og vi lanserer en serie produkter med dette varemerket, sier Vaartjes.