-
LEVERER TIL ALLE VERKSTEDENE
– Salget av reservedeler økte i fjor med 15 prosent i Norden, og av det vi leverer er 95 prosent originaldeler, sier Sten Schroll i Aswo Nordic.
-
NÆR DOBLET KAPASITET PÅ FIRE ÅR
Power har utvidet sitt sentrallager i Skillingaryd med 20.000 kvadratmeter. – Vi rigger oss for en større vekst og gjør oss mer konkurransekraftige.
-
BYGGER EGNE MERKEVARER
– Vi legger store ressurser i å bygge opp våre egne varemerker som selvstendige merkevarer, og F&B er blitt vår mest solgte airfryer.
-
PRESISERING AV REGLENE FOR ENERGIMERKING
– EU-kommisjonen klargjør regler for energimerking av produkter i visuell reklame etter dom fra EU-domstolen, melder NVE.
-
4SOUND TRAFIKKRØMMER FRA KONGENS GATE
– 4Sound slår sammen tre Oslo-butikker til to, og det er ingen hemmelighet at trafikksituasjonen i sentrum er en medvirkende årsak.
-
BRANSJEN FEIRER 100 ÅR
På klokkeslettet 100 år etter at Norske Radiohandleres Landsforening (NRL) ble stiftet, feiret bransjen jubileet under et arrangement i Oslo.
-
AUDIO-TECHNICA PÅ EGEN KJØL
Audio-Technica etablerer seg med et eget selskap i Norden, i et fellesforetak sammen med Bergsala-gruppen.
-
APPLIA DANMARK FAVNER BREDERE
Den danske bransjeforeningen Applia Danmark ønsker å favne bredere, og etablerer i den forbindelse tre nye nettverk.
-
LEKKASJE FRA OPPVASKMASKIN
JURIDISK: Loven sier at utbedring av mangel skal skje uten kostnad for kunden, og det er et av problemstillingene i denne saken. Et annet spørsmål er når kunden reklamerer.
Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted