Velg hvilken kategori du vil lese om:
Foto og video // Handel // Hvitevarer // Lyd og bilde // Mobile produkter // Musikkbransjen // Småelektrisk // Spill og data // Verksted
-
UTJEVNING AV ELEKTRONIKK-SALGET
Etter to år med betydelig nedgang, jevnet elektronikksalget seg ut i 2024. – Vi nærmer vi oss normalen etter salgseksplosjonen under pandemien.
-
SMÅELEKTRISK REDDER HVITEVARENE
Salget av elektriske husholdningsapparater har en svak økning, takket være godt salg av de småelektriske produktene.
-
MOBILSALGET HOLDER SEG
– Etter sju år med nedgang, var mobilsalget i 2024 uendret, både i antall og verdi, med 1,2 millioner mobiler for 8,4 milliarder kroner.
-
FLERE, DYRERE OG STØRRE TV
Etter tre år med nedgang både i antall og verdi, økte TV-salget i fjor. – Vi kjøper flere, dyrere og større apparater, sier Jan Røsholm.
-
STØRRE ANDEL ØREPROPPER
Stadig flere foretrekker ørepropper fremfor hodetelefoner. Totalt ble det solgt lydprodukter for tre milliarder kroner, en nedgang på 14 prosent.
-
ENDA SMARTERE FRA SAMSUNG
–Galaxy S, vår premiumserie smartmobiler, når nye mål. Vi selger stadig flere flaggskiptelefoner, sier norgessjef Even Amdal i Samung.
-
TORSDAG KOMMER TALLENE FOR 2024
Torsdag 13. februar legges bransjetallene for 2024 frem under et arrangement i Oslo, som også strømmes direkte på Facebook.
-
DRIVER VIDERE PÅ LØREN
– På Løren flytter vi til et kreativt miljø, der vi samler hele Foto.no under ett tak, med et sterkere fokus på proffmarkedet, sier Morten W. Nybrott.
-
STJØRDAL FOTO TIL TRONDHEIM
Stjørdal foto åpner igjen, og flytter til Trondheim med egen butikk på Lade. – Vi merker allerede at vi har vært savnet, sier Kjetil Schjølberg.
-
NESPRESSO MED HAVREDRIKK
– Stadig flere drikker havredrikk, og Oatly er en ledene produsent. Vi er ekstra stolte av å ha utviklet et felles kaffeprodukt sammen med dem.